Baakpnr- ilk dönem çok rahattım bende. Haftalık 15 saat giriyordum. Eşim ben gelene kadar bakıyordu sonra o ise gidiyordu. Bu dönem okul taşındı başka binaya. Öğleci oluyorum malesef. Eşim bakamayacak. Bakıcı yogunluklu bir dönem olacak ve malesef ben buna alışkın değilim. Bakıcı da bulmadik daha, programimiz belli değil. Keşke her çalışan anne baba bebeğine kendi bakabilse. Bebeğim 10 aylık. İnşallah düzene girer her şey. Rabbim bebislerimizi korusun çabucak geçsin ayrılık saatlerimiz inşallah 🙏❤️