zzeynepsaree Kendimize vakit ayıramadığımızdan oluyor bence bunlar. Ne zaman uzunnn süre dışarı cıkmasam, kendime vakit ayıramasam bu düşünceler içine giriyorum. Bi dışarı cıkıp markete gitmek bile o kadar iyi geliyor ki onu bile yapamıyorum ya ona sinirleniyorum. Neden yapamadığımı soracaklar bulunduğum yer, konum vs. dolayı