Kızlar selam 37 günlük bebegim var ve biraz da sarılık doktor teste gerek olmadığını emzirmem gerektiğini söyledi bende saat bası - 1.5 saatte bir emziriyorum dün 2 kere bugün sabah bir kere kustu kıvamlı hemde süt cıkarttı çok kusmadı ama ben endişeleniyorum acaba büyüdügü icin aralıgı mı uzatmam gerekiyor? Cok mu sık emziriyorum? Kusması normal mi? Pek kusma huyu yoktu 🥺