2 hafta önce bir memenin yarısı taş gibiydi. Elimle sağa sağa iltihabı akıttık 2 günde. Ultrasonla bakıldı 4×5 cm apse olmuş ilaçla devam edelim geçmezse kesiyle boşaltırız dedi. O gün taş gibiydi ama şimdi yumuşadı hatta ortası boş gibi. Ama cildim kıpkırmızı artık sağacak dermanım kalmadı. Ameliyattan da çok çok korkuyorum. Ne yapmalıyım acaba sağmaya devam mı edeyim açılır mı umut var mı yoksa ameliyat tek çözüm mü çok kötü durumdayım ağlamaktan göz pınarlarım kurudu 😭