Meyra Benim kızım da öyle 1 yaşına girdi önceden beslenmesi iyiydi günde 3 ana 2 ara öğünü vardı 2 haftadır doğru düzgün birşey yemiyor sadece emiyor onu da 5-6 saat vermesem istemez ve buna rağmen çok hareketli kilo almıyor haliyle dün sağlık ocağı kontrolünde ebe zayıf buldu ve doktora gitmemizi söyledi bir doktor da iştahı için zinco şurup verdi ama henüz vermedim biraz daha beklemek istiyorum yediği tek şey mixmey diye meyve barı var migrostan alıyorum onu yiyor başka da yok onu da bari bağırsakları çalışsın diye veriyorum 🤦🏻♀️