Merimeri Merhabalar sezeryan olalı 3 ay oldu o zmandan beri bel değil sırt kısmına bir ağrı giriyor kaburgamin icinede kıvranıyorum ağlıyorum o derece agriyor özellikle geceleri sizce neden oluyor dayanmıyorum artik☹☹☹
AliyeAsel Merimeri sırtını çıtlatman laZım canım zamanla geçiyor hamilelik stres derken oluyor normal dedi doktorum emzirmede varsa eger uzun süre durmaktan
Ogulveannesi Merimeri bende 4ay önce spinal sezeryan oldum.benimde son günlerde belim ağrımaya başladı bide üstüne bebeğimi taşımak için kanguru takınca iyice arttı😕sezeryanda bel sırt ağrısı oluyormuş
Brkgl0605 Benim de aynı şekilde kaç kere acile gittim serumlar iğneler Allahım durulacak gibi değil,benim birde göğüsüm de batıyor derin nefes alamıyorum,sırtımın üstüne yatamıyorum,göğsümün üstüne yatamıyorum,kas ağrısı dediler bana ama bu durum ne Zaman geçecek çok yormaya başladı her gece ne zaman başlayacak diye tedirgin oluyorum,1 ay oldu sezaryen olalı,ağırlarım da 1.5 haftadır başladı 😥😥
eedacinarr Eşinle sırt sırta verip onun öne doğru eğilmesiyle omurlarını rahatlatabilirsin. İnternette araştır sırt egzersizleri :)
Brkgl0605 Merhabalar hepinize benim sırt ve göğüs ağrılarımın sebebi belli oldu safra kesemde taşlar varmış ameliyat olacağım,sizlerde durum nedir ağrılarınız devam ediyor mu 🙄