Kizlar bayağı bı araştırdım ama hem dik Süpürge de hem robot süpürge de yorumlara baktığım da herkes mutlaka bir şeylerden şikayetçi olmuş
Kablosuz süpürgeler de şarjı çabuk bitiyor ya da bir süre sonra çekim gücü azalıyor denmiş
Robot süpürgelerde de girgirdan farkı yok, heryeri güzel supurmuyor,haritalama yapamıyor vs. diyenler var haliyle ne kadar çok araştırırsak o kadar çok kafa karışıklığı oluyor.
Sizlerden öneri istiyorum
Robot kullananlar markasını ne kadar süredir kullandığını,çekim gücünü, herhangi bir sıkıntı yaşayıp yaşamadığını yazarsa sevinirim.
Kablosuz dik süpürge kullananlarda şarj sürelerini,çekim gücünü,markasını ve ne kadar süredir kullandıklarını sorun yasayip yaşamadığını yazarsa sevinirim teşekkürler şimdiden🌺