Merhaba hanımlar, bebeğim yeni doğduğu zaman o kadar çok emiyordu ki hemşire hemen emzik alın dedi damağı hem çok kuvvetli hem de sizi emzik yerine kullanır dedi. Hemen avent aldık 20 gün kadar tuttu sonra bir bıraktı aman Allahım yok çocuk tutmuyor. Kaç tane emzik aldım yok tutmuyor. 20 gün önce annem geldi. Ben bakkal emziği ile büyümüşüm. Annemde bibs markayı benim emdiğim emziğe benzetti. Aaaa sen de bununla büyüdün alır alır bunu yaptı. Bizim bebeyi her uyanık bulduğunda annem ağzına soktu emziği. Özellikle ellerini emmeye çalışırken. Çünkü elleriyle kendini kustuyor bu ara abarttı yakında kolunu sokacak ağzına. Neyse annem geldi gitti aaa emzik aaa emzik çocuk en sonunda isyana geldi cokcokcok emiyor 5 gündür her verdiğimde alıyor oyuncakları ağzına götüremiyor.