Norveckizi bizimkide gece uykusunda bile çiğniyordu bildiğiniz yemek yer gibi. Gündüz aynı şekilde. Çok yapıyordu ama bunu. Sizinkinden biraz büyüktü 7 aylıktı. Ek gıdadan dolayı diye düşünmüştüm ama çiğnenecek şeyler pek yememişti o dönem. Nöroloji doktorunda kontrolümüz vardı doktora sormuştuk aşırı derecede bir şey yermiş gibi gece gündüz dilini çiğniyor diye, D vitaminini arttırdı bizde(başka sebeplerden dolayı arttırmıştı) düzelir dedi. Bir ay olmadan düzeldi. Sanırım D vitaminiyle alakası yoktu ama dönem dönem yapıyorlar galiba bunu