Mldclk
Kızlar kızım biberon kullanmasını bilmiyor.Yeni doğduğun da 1,5-2 ay kadar sütüm yetersizdi o zmn mama kullandım biberon alıyordu hatta herkes bana seni bırakır demişti ama sonrasında biberon almamaya başladı mama yemiyor biberonla emmeyi bilmiyor suyu bile biberonla ağzına ben sıkıyorum kaşıkla veriyorum ya da bu ara bardak merakı var bardaktan içiriyorum.6,5 aylık olduk ek gıda da çok zorlanıyorum ne verirsem kilitliyor ağızını tadına bakmadan ağlıyor yediremiyorum.Ne yapabilirim fikri olan varmı? Mama,doyurucu şeyler yemiyor gece çok fazla uyanıyor emmek için
fatma1965
benim kızımda da bi ara öyle olmuştu. ben aptamil kullanıyordum, içine biraz pekmez biraz muz koyup blendırdan geçirip öyle verdim, hatta azıcıkta vanilya koydum, belki sizde böyle deneyebilirsiniz
yaseminkarakurt
Alıştırma bardakları var ya onla verin mesela öyle içer mamasını belki. Ek gıda da aptamil kaşık maması var bisküvili olan çok güzel onu bi deneyin sever belki
tcmedine
diş filan çıkaracak olabilir diş döneminde bende sulukla veriyordum aptamili içine biraz pekmez ilave edin mamayı içirmek için onun hariçinde eğer sizinde mamanız aptamilse çorbalarına katın yoğurt mayalayın mamayla alışması daha rahat ve kolay olur.