Bebeğim 5 aylık ve bugün farkettim ki azı dişlerinin kenarında nokta kadar sert beyazlik var. Diş mi bunlar ? Bu kadar erken çıkabilir mi ? Bir haftadır huzursuzdu uyumuyordu pek biberonu memeyi sert şeyleri ısırıyordu . Pişik oldu ve ağız çevresi kızarık noktalar var. Kafası sıcaktı hep. Bunlar diş belirtisi sanırım. Ama çok şaşkınım bu kadar erken azı dişi gelmez değil mi ?