Arkadaşlar bebeğim 8.5 aylık iki bacağından 2 tane aşı oldu menenjit bexero ve diğerde n ile başlayan bir ilaç adını unuttum simdi.
Bugün altını temizlerken mide tarafında bir şişlik gördüm. Doktoru aradım yokmuş hemşire kasa yapılmadığı için olabilir dedi. Böyle birşey var mı ya. Doktora danışmalımıyım. Yaşayan oldu mu.? İnternette kötü şeyler yazıyor korkuyorum daha 2 gün oldu. Birde ayağından oldu mide karın üstü ne alaka.?