kolonyalimendil Oğlum 2 ay 22 günlük iki dir yeşile yakın renkte kaka yapıyor iki gün durup üçüncü gün kakasını yapar ama iki defadır böyle normal mi acaba meme ve mama olarak besleniyor
Seaybulut kolonyalimendil merhaba sizin yedikleriniz de yeşil kaka ya sebep olur korkmayın yeşil sebzeler vs Osman hoca var onu dinleyin
Umutveannesi kolonyalimendil emziriyorsanız ön sütü fazla alınca da yeşil olurmuş. Üşüttüğünde de yeşil olurmuş. Bir de maydonoz ve bitki çayı kullandıysanız oda yeşil olmasına sebep olurmuş. Kan ilacı da yeşile döndürüyor ama sizinki daha küçük kan ilacı kullanmıyorsunuzdur o yüzden ondan değildir.
kolonyalimendil thecamellia yok kan damlası kullanmıyoruz ama üşümüş olabilir sanırım iki kat giydirdim bakalım bugün normalde terliyor çünkü.