Mutlubirperi_ 3.5 aylık bebeğim var nezle oldu bi doktor önerdi Theranaturu içinde bal varmış dün okudum sorun olur mu acaba bilgisi olan var mı
Rika Mutlubirperi_ ben de bisolnatur kullaniyorum onun da icinde bal var. Fakat 1 yas altina doktorlar bitkisel de olsa vermiyor oksuruk surubu
Mutlubirperi_ Rika başka ne yapabilirim bilginiz var mı peki kaç gün oldu geçmek bilmiyor çok öksürüyor balgamlı şekilde
Rika Mutlubirperi_ ciger rontgeni cektiyse doktorunuz, bakteriyel enfeksiyonsabantibiyotik baslar. Acildeki doktor mu verdi