Fndkurdu Kızlar tam olarak Red mi bilmiyorum ama memede durmuyor bağırıyor çığırıyor ağlıyor. Her zaman değil günde 2 3 defa yaşıyoruz. Normalde ilk emzirip sonra mama veriyorum. Bu durumu yaşayan tavsiye verecek biri var mı
superanne2 Fndkurdu ben 2 çocuğumda da yeni dogduklarinda sariliktan ötürü 30cc mama hazırlayıp sonra emziriyordum hiç meme reddi yaşamadık
Benimdunyamm Fndkurdu ilk iki göğüs emzirip üstüne 30 ml Mama verdim hep doktorum red yaşamaman için önce emzir sonra ver süt kokunla içsin dedi
_The_ANA_ Fndkurdu Biberon vermediğiniz sürece sıkıntı yaşamazsınız Ama biberon hangi marka kullanırsanız kullanın sıkıntı. Sarılık olmadı ama olmaması için hep mama destekli gittik. Doğduğunda çok güzel emen bebeğim biberon yüzünden memeyi bıraktı. ayına kadar mücadele ettim olmadı
Fndkurdu _The_ANA_ biberonla verdim çünkü sürekli şıranga veya kaşıkla verdiğimde boğulma tehlikeleri atlattık riske atmak istemedim. Ama çok zor bu aşamalar
livanurvealpinannesi61 Fndkurdu sarılıktan dolayı mamaya başlamadık biz doktorda bol bol emzir mama verme kesinlikle demişti.