Huzur_kokulumevlat ne kadar doğru yapıyorum bilmiyorum ama kullanmıyorum ikisini de yani şöyle sağlık ocağının verdiklerinin içeriği çok kötü onları kullanmak istemiyorum gidip başka da almadım eczaneden benim böyle şeyler çok kafamı karıştırıyor açıkçası bi sene yapın dediklerini ertesi sene yok kesinlikle yapmayın diyorlar