Günde 6-7 kere kakayı yenidoğan döneminde oluyordu biraz fazla geldi bana hergün böyleyse onun dışında benim oğlumda yemez kitap okurum ya da tabağı ortaya koyarım gelir alır kendi öğle mamasını kestiğinden beri iştahı daha bi açıldı sizde mama veriyorsanız o öğün vermeyin yemese bile vermeyin ben o şekilde bir ayda alıştırdım mama gelmeyeceğini bildiği için önüne geleni yiyor artık akşam yemekleri sıkıntı yemiyor mecbur mama veriyorum artık zamanla düzelir diye umut ediyorum