selam anneler🌸 oğlum kilo olarak fazla bir bebek ama obez de değil ona rağmen beli kalın olduğu için bezde sorun yaşamaya başladık halihazırda 7 numara kullanıyoruz sırf beli için yoksa alt kısmı zaten büyük geliyor…çoğu markada 8 numara göremedim, primada var ama o da çok pahalı, benim durumumda olan anneler ne yapıyor?