Ayseee60 Bebeğim 5 aylık meyve süzgeci ile dun biraz muz vermiştim bugün kakasında siyah iplik gibi şeyler var hastaneye gidelim mi bu nedir basına gelen yazsın
Poncikkkk Ayseee60 muz yediği için normal muzun etrafındaki ip gibi bişey varya ondan oluyormuş bir doktor bunu söylemişti oyüzden korkma Drrifatcanozturk hikayesinde paylmıştı
AhsenAhsen Ayseee60 Muz yiyince oluyor öyle korkulacak bir şey yok. Sadece buysa şikayetiniz gitmenize gerek yok.
Daylin1 Hasanhuseyin çatalla ezebilirsinz püre seklinde çok basit yer çay kaşığıyla da verin çok sewer 🤭🤗