Arkadaşlar merhaba,kızım doğduğundan beri annemlerde kalıyordum.Dün ilk kez evimize geldik kızımla.Yaklaşık 2 yıldır baktığımız,canımız ailemizin üyesi bir kedi kızımız da var evde.Dün ilk kez bir kediyle bir gece geçirdi kızım ve sabah yüzünde bir tane büyük bir kaç tane de küçük kızarıklık vardı.Ve sürekli hapşırıyor.Kedi tüyüne alerjisi mi var acaba?Bilgi sahibi olan birileri yardımcı olabilir mi lütfen?İnternette herkes bir çok şey yazmış,ama tutarlı değil bilgiler.