eflal1410 ben kolyesini aldım çokda inanmadan aldım ama taktım ikinci gün salyası tamamen bitti, şuan 3 buçuk yaşında hala daha kolyesini takıyorum görüntüsü çok hoşuma gidiyor. Bileklik olanı istemedim bebek sonuçta eliyle bilekliğini daha çok ekleyip çekme ihtimali var diye kolye tercih ettim