Mrn33bhr Bebegim 7ay 24gunluk .bir hafta öncesinde birden istahsizlasti.cok güzel yiyorfu nerfeyde ne versem yiyorfu şimdi ağzını kapatır açmaz .noldu anlamıyorum çok üzülüyorum
Deletedmom_71 Mrn33bhr kuzum onlar cok önemli ilk 1 yasa kadar düzenli kullanmak lazım kullanmadigin zaman iştahsızlık yapiyor kansızlık yapıyor. Eğer duzelmezse doktora gidip kan değerlerine baktırmak istediğini söyle de kansızlık çıkarsa doktorun verdiği damlaya başlarsın