Merhabalar, 4 ay 8 günlük erkek ikizlerim var. Ve doğduklarından beri inanılmaz kusuyorlar. Normal bebek gibi 1 kere 2 kere kusmaktan ya da ağzının kenarından sızmasından falan bahsetmiyorum. Yani devamlı bi kusma halindeler, bazen burunlarından bile geliyor. Mamayı kusmayı bitirince su gibi berrak kusmaya başlıyorlar.. ve cidden artık bunalmış durumdayım. Laf atıyoruz heyecanlanıp kusuyolar, kucağımıza alıyoruz kusuyolar, kucağımıza almıyoruz yattıkları yerde yine kusuyolar hep kusuyolar🤯 Mamadandır diye 3 4 kere mama değiştirdim bişey değişmedi. Ve nasıl oluyorsa maşallah iyi kilo alıyolar 🤷🏻♀️ ilk doğdukları zaman doktor reflüleri var demişti de bitmiyo mu bu reflü kaç aylık oldular, bu çocukları hiç önlüksüz göremicek miyim ben😒 Artık bi kıyafet beğenince bile almak istemiyorum alsak da üstlerinde en fazla 10 dk görüyoruz çünkü🥲