Rumuz_13 bizde kahvaltıda savaş ediyoruz ya ⅞ aylıkken yerdiii şimdi çok seçiyor yeşil siyah zeytin yiyor onun dışında catalla sen ye diye kandırıp sahanda yumurta yiyor ekmek yiyor peynir asla yemiyor sırf tok dursun diye pankrk yumurtalı ekmek muhlama falan yapıyorum zaten kahvaltıdan 1 saat sonra da corba içiriyorum çünkü aç kalkıyor kahvaltıdan