yeniannefiliz 2 ay 25 günlük. İlk defa gece bebeğim uyanmadı. Gece 2de uyudu sabah 9du uyandığında. Çok şaşırdım acıkınca illa uyanırdı emzirirdim. Kötü bir durum mu böyle olması?