Merhaba herkese bebişim 4 aylık. Önümüzdeki ay tadımlara başlayacağız. Ek gıda için şimdiden alışveriş yapmaya başlayacağım indirimde gördükçe. Neler almamı tavsiye edersiniz? Ayrıca ilk tadımlar nasıl olmalı ve ne zaman öğün olarak tüketmeye başlayabilir bebeğim? Tecrübeli annelerden bilgilerini paylaşmalarını rica ediyorum🙏🏻