ruveydatas Eliyle oyuncağını bir yere vuruyor arka arkaya elini dizine vuruyor yine arka arkaya ve ellerini yumruj gibi yapıp birbirine sürtüyor bir iki hafta oldu gelişimin normal bir aşamasıdır diye düşünüyorum ama böyle olan var mı ?
Benimdunyamm ruveydatas benim kızımda elini yumruk yapıp bacagian ve kafasına vuruyor 1 haftadır anlamadım 2 gündür baya azalttı
Toprak_efe ruveydatas bizde sadece oyuncağı alıp vurma var bir de kulak çekiştirme ama bence gelişimi normal her bebek aynı hareketi yapmaz diş olabilir başına vurması arkadaşlar da söylemiş
ruveydatas Benimdunyamm kafasına vurması kulakta enfeksiyon veya diş çıkarma gibi yorumlanıyor ama bilmiyorum yanlış bilgi vermeyim benimki kafaya vurmuyor ama dizine vuruyor oyuncağı vuruyor
Benimdunyamm ruveydatas kulağı agriyinca kulağını çekiyor daha önce yaptı gittik doktora bunu yeni öğrenmiş