Nrgngr evet ilk 3 ay bende küvette yıkadım banyo küçüktü yatak odasına getir götür yapıyordum. Hem yorucu oluyordu hemde bebeğim iyice hareketlendi dönüyordu vs zor oldu. 2 ayda babasının kucağında yıkadım ama sonra oda uymadı her zaman babayı bulamıyoruz 🙂 derken babyjem oturak aldım 6.ayından itibaren banyoya vakumlayıp yıkıyorum. Şuan 15 aylık oturaktan yana bir sıkıntı yaşamadık