newmom15 Sezaryen den kaç gün sonra korse kullanmaya başladınız ve korse dikişlerde iltihap oluşmasına vs neden oldu mu
Dolores newmom15 ben bir ay sonra kullandım. Ama sorun kaç gün. 3-5 gün belki. Rahat edemedim gerçekten 😑
Artemiss_ newmom15 15 gün sonra kullanmaya başladım sorun olmuyor terlemesin dikişler yeter terlerse kurulayın hemen
Deletedmom_45 newmom15 valla ben ameliyattan sonra hemen kullandım cunku cok agrım oluyordu sankı böbreklerımı içimi biri asagıya cekıyordu yururken onu takımca rahat edıyordum 1 hafta sonra agrım gecınce cıkardım
esmkrds newmom15 ben iki çeşit korse kullandım. Birini eve geçince direk takmaya başladım. Diğerini ise 20. Günden sonra takmaya başladım. Dikişlerime herhangi bir zararı olmadı.
esmkrds newmom15 2 ay önce doğum yaptım ben. İlk haline göre tabi ki de toparladı ama tamamen gitmedi henüz. Bir hafta önce de spora başladım ben. Daha faydalı olacağını düşünüyorum.
newmom15 esmkrds YouTube dan izleyerek mi salona mi yazildiniz. Eğer YouTube ise paylaşırsanız sevinirim
izd newmom15 bana hemen kullanabilirsin defi dpktorum, Çarşamba doğum yaptım,CMT günü korse takmaya başladım..
esmkrds newmom15 YouTube dan yapıyorum ben. Leslie 48 dk yazın. O videoyu yapıyorum. Bir haftada beslenmeme de dikkat ederek neredeyse 1.5 kilo verdim