Hamzaurass benim bebeğimde hep böyleydi atopik ciltli, alerji mi diye de çok üstünde durduk ama kuruluktanmış. bebek nemlendiricisi deneyin derim azar azar sürün özellikle kışın daha çok kuruyorlar. Elinizle dokunun anlarsınız zaten kaymıyor pütür pütür kuru geliyor insana