2 aylık Bebeğimin burnu dün geceden beri tıkanık gece yatmadan temizledik nefes alamiyordu. Sabah yine aynıydı nefes alamadigindan uyuyamiyor öksürüyor Ateşi yok üsüttüğümüde sanmıyorum evim sıcak evde genel bir sorun var gibi yetişkin olarak bizimde tıkanık. Sabah yine temizledim sürekli temizlemek istemiyorum. Yaptiginiz işe yarar bir çözümünün varmı ?