Bexero 7-9-17
Nimerix 7-15 şeklinde planlama yapmıştık.
1 şubatta 7 aylık oldu kızım ama henüz gidemedik. Pazartesi götürebileceğim yani bir hafta gibi geçmiş olacak. Sorun olur mu sizce?
Bir de iki aşıyı aynı anda mı yapıyorlar, on gün aralıklı yapan da okudum sanki. Öyle mi yaptırmak mantıklı? Ağır bir aşı diyorlar, korkuyorum ateş vs olur diye. Zaten uyumayan bir bebek. Yoksa ikisi birden aradan çıksa daha mı iyi? Zaten diğerini 10 gün sonra yapınca iyice geçmiş olacak bu sefer.
Bilgisi olan var mı?