Kılar selam,
Bebegim 5 aylik. 5 gundur kaka yapmıyor masaj z. Yağı vs bildiğim herseyi denedim. Cok sukur sancisi rahatsızlığı da yok gibi. Ama cok canımı sıkıyor bu durum. Ne yapmalıyım başka bilmiyorum.
2 gundur de doğru dürüst mama yemiyor. 30cc alıyor bırakıyor 3 4 saatte bi zorla 30 cc icirebiliyorum. Delirmek üzereyim.
3 gun once memlekete geldik AnnemlerdeyiZ ondan midir acaba? Ne yiyor ne kaka yapıyor. Bitik haldeyim düşünmekten.
Normalde de 90cc yiyordu zaten geceleri 120 veriyodum hepten kesildi yemesi. Kilosu iyi ama 7400 du. Suan zayiflamis gibi geliyor bana 2 gundur 😭