biroglanannesii1 belinayinannesii Hiç kundaklamadım desem kendi de istemiyordu sevmiyordu yaptırmadı her yerden çıkardı ellerini ayaklarını
Nrgngr belinayinannesii hiç kundaklamadm ama daha rahat ve güvende hissettiğini okumuştum bizimki sevmedi
durukusunannesi_ belinayinannesii hiç kundaklamadım Özgür kız izin vermedi ellerini illaki yukarı kaldırıp uyuyor 😃
Ecekusu Ben 3 ay öncesi yaptığım için 4 ay 12 günlük kızım hala kundaklamadan uyumuyor tabi sadece kollarını sarıyorum ayaklarını serbest bırakıyor sizde öyle yapın ayaklarını sarar sıkarsanız kalça cıkıklıgı olur
Gsaa 6 haftalik bebeğim. Doğduğundan beri her uykuda yarım kundak yapıyorum. Yoksa elleri kolları çocuğu uyandırıyor. Kundak yaparsanız daha derin ve uzun uyur.
belinayinannesii Gsaa öyle de yapmak pek istemiyorum yaptırmıyor genelze uyuyunca yavasca yapiyorum ama uyaniyo basa sariyoruz her şeyi o yüzden vazgectim ama elleri kapaliyken daha rahat uyuyo doğru 😑
Egeninannesi2209 Hiç kumdaklamadım zamanla vücudunu tanıdı rahat bir şekilde uyudu. Sık sık kundaklanan çocukların ilerde güvensiz birey olabileceğini okumuştum bir kitapta. Daha özgür kendine güvenen birey olduğuna inanıyorum kundaklanmayan çocukların.
AviL06 2 aylık kızım var. Doğduğundan itibaren belki 3 kere kundak yapmışımdır 🤔 bizimki nefret ediyor kollarını hareket ettirememekten.. feryat figan ağlıyor ben de yapmıyorum 😅 doğarken de ağlamamıstı zaten özgür kız 🙈🌹
Artemiss_ belinayinannesii hiç kundaklamadım. Elleri ile kendini uyandırmasın diye yarım kundak denedim ama ağlama krizine girdi hiç sevmedi bende yapmadım uyku tulumu aldım onu denicem
belinayinannesii Artemiss_ çok açken yaptığımda benimki de çıkarıyor ellerini uykuya dalınca yavaşça yapıyordum ama saldım artık daha yapmıyorum
Senazeynep3425 belinayinannesii 3 ayına kadar kundak yaptım. Simdi yüz üstü yatıyor. Gaz problemine iyi geldi böyle yatmak. Önceden midesi bulanır uyanirdiz gazı gelir kivrilirdi. Şimdi çok iyi Allah’a şükür
durukusunannesi_ belinayinannesii 2 ay 20 günlük sabah 8 de güne başlıyoruz 9 buçuk 10 arası ilk uykusunu uyuyor 1 saatlik. Tekrar 1 gibi uyuyor bu sefer 2 saat uyuyor en son uykusu da 5-6arası 1 saat genelde 9 da da gece uykusuna başlıyor 😊tabi bazen bu saatler kayıyor ama böyle genel olarak
mrv26 belinayinannesii uykudan uykuya değişiyor bizimde. Yani hemen uyuyacaksa kundağa gerek kalmıyor ama uykuya direniyorsa kundaklıyorum daha erken dalıyor bu sefer uykuya