Benim de bebeğim 9 ay 23 günlük 8 aylıkken başladık geceleri saat başı ağlamaya sürekli sallanarak uyumak istiyo daha doğrusu gece ağladıktan sonra sallamamı bekliyo benden benimki de gazlı ekstra onun içinde uyanıyo bi de ağladıkça yanıma aldım hastaydı üç hafta kadar önce bu sefer de yanımda yatmaya alıştı geceleri resmen beni emzik olarak kullanıyor çıldırmak üzereyim herhangi bir çözüm de bulamadım sabahları beni emmeyi de bıraktı zaten bi de bende burukluk var bu aralar pek psikolojik olarak iyi değilim ☹️