Bebeğim 1.3 aylık olana kdr daracık pusetinde salonun ortasında uyudu hep. Beşiği odayı asla sevemedi uyuyamadı. Onun yüzünden az salonda yatmadık 😂 sanırım beşik minik bebeklere çok korunaksız geliyor simdide pusette durmuyor maşallah gece beşikte. Ama gündüzleri hep kucak kucak kucak
Bu arada ben önce puseti beşiğine koydum sonra beşik için direndim baya öyle alıştı ztn minikler 1-2 güne alısıyo merak etmeyin