Hayırlı geceler kızlar bebeğim 9 aylık 3 gün önce çok küsüp ateşi de dusmehince hastanege götürdük ve bir serum verdiler kandada az enfeksiyon çıktı doktor sorun olmaz dedi antibiyotik ateş düşürücü ve nezle grip şurubu verdi bugün oğlum daha kötüleşti ateşi hiç bir şekilde düşmüyor duş aldirmama rağmen ne yapmam lazım hastaneye de gidince surubhnjz var yapabilicehim birşey yok diyor özele de güç yetmiyor şuan önerebilicehiniz bir şey var mı akşamdan belli sadece agliyir hayla uyumadık