kularabia çok zor mayıs ayında 38+2 de doğum yaptım, oğlumu aldılar hemen yeni doğan takipnesi dediler, 7 gün kaldı, 3 günde ciğerdeki su kuruyo muş, sonra burnundaki hortum çıktı 4. Günü sonunda ağzındaki hortum çıktı, orda gördükçe Bi an bile uyuyamadım, antibiotiğin bitmesini bekliolar, 5. Günün sonunda emzirmeye çağırdılar, hastaneden aradıkalrında emzirmek için anlatamam o duyguları, çığlıklar ağlamıştım, çok zor Bi durum ama geçiyor hiç merak etme senin sütüne çok ihtiyacı var, çıkınca hiç bir sıkıntı kalmıyor, Bi kaç gün daha sabret sonra bebeğinin taburcu haberini alınca yaşayacağın güzel duygularını düşün, emzirceksin sütüne ihtiyacı var, çok üzülme desemde olmuyor ama sütün kesilmesin küçük yavrunun en çok ihtiyacı olan şey bu.