Kızlar 8. aya yakın bebeğim var dün belirtisi yoktu hiç öptüm oynadım. Şimdi baktım dudağımda uçuk çıkmış az öncede ağladı kucağımdaydı yanağından öpmedim diye hatırlıyorum ama ya öptüysem diye tedirgin oldum. Birşey olur mu yemek kaşığından yemeğini hszırlarken dalıp ısısına baktım mu bugün acaba diye içim içimi yiyor sabah ilk işim maske ile dolaşmak ama tedirgin oldum gece gece uçuğu dudağımda görünce