Bu yazıyı yazarken saat 3:12 bebeğim yaklaşık 1 saattir ayakta 8 aylık beyfendiler derin derin uyurken bi anda zombi oluverdi yüzünde kocaman bir gülümsemeyle uyandı geceleri neler oluyor uyanın keşfedicem der gibi o gülüşünden sonra bütün uykum gitti biraz konuştuk bu saatlerde uyumamız gerektiğini buna ihtiyacı olduğunu anlattım güldü ve sakin sakin dinledi sonra babasına yanaşmak istedi yanına yatırdım babasıda uyanıverdi tabii bizim ki bababababa demeye başladı bugün başladı peşpeşe konuşmaya sanırım bunu yapabilmek için de uyandı sarıldı babasına hiç susmadan bi 15 dk kadar konuştu şimdide uyuyor ama halâ babbababa susmuyor ben çok keyif alıyorum büyüyor ve bu günleri çok özlicem her ânı çok değerli çok kıymetli duygularım okadar yoğun ki buraya dökmek istedim çook seviyorum kızlar 23 yaşındayım ilk anneliğim kalbim de kelebekler uçuşuyor onun büyüdüğünü izlemek herşeyin en güzeli gecesi gündüzü farklı güzel seni çok seviyorum canım oğlum 👶🏻💙