Eğer ki sigortanız yoksa baroya gidip barodan ücretsiz avukat talep edebiliyorsunuz dilekçeyi de ücretsiz olarak yazdırabiliyorsunuz eğer sigortanız varsa da kendiniz dilekçe yazdırıyorsunuz geçen sene 200 TL gibi bir ücret vardı şimdi ne kadardır bilmiyorum ama her yerde değişiyor sanırım çünkü dilekçeyi kendiniz yazdırıyorsunuz onu alıp adliyeye götürüp harç ücretini yatırıyorsunuz yine dediğim gibi geçen sene 700 civarındaydı şu an ne kadardır bilmiyorum çekişmeli olanı anlatıyorum ben çekişmeli olduğu için zaten bir imza attırmanız gerekmiyor