CananAtilla
22 günlük Bebeğim var.son 4 gündür sadece akşam olduğu zaman bebeğime bir ağlama yapışıyor.aşırı gazı mı var.bilmiyorum çıkarıyor gazı ama hala huzursuz.ağlıyor sürekli.artık ağlamaktan yoruluyor yavrucağım.iki damlası var gaz için biogaia ve nurse harveys ama işe mi yaramıyor anlamıyorum.kolik mi acaba.