bebeğim 39 haftalık doğdu,5.gününde hastanede yattık ışın bile aldı.bugun 40ımız çıkıcak ama sarılığı hala geçmedi.benim doktorum da anne sütü sarılığı dedi.3 aya kadar da uzayabilirmiş.kilo alımı iyiyse,2 saatte bir emiyorsa endişelenecek bir şey yokmuş.cocuğumun her şeyi normal, gayet yolunda sadece yüzü sapsarı.insanların bebekte sarılık mı var diye sormasından bıktım,zehir ettim kendime ilk haftalarımı. lütfen siz etmeyin,sakin kalın. günlerinizin keyfini çıkarın.elbette atlatacağız,bizim de bebeklerimiz doğal rengine kavuşacak.