HMtesnmhll Kızlar bu sarkık göbek nasıl gider Allah aşkına iğrenç bir görüntü napıcam bilgi lütfen doğumdan sonra karnını saran varmı varsa ne ile sardınız işe yarıyor mu :( 2 ay oldu doğum yapalı sizce sarmalımıyım???
-Beliss HMtesnmhll bu durum genetik 48kiloyala hamile kaldim 62kiloyla dogum yaptim sezaryan 2ay icinde 20kilo verdim ayni bedenime geri dondum hic bisey yqpmadim sadece bol su ictim.suan 7ay oldu dogum yapali
zeyzey00 Ben de bekliyim 1.5 ay oldu ilk gebelik. Sütüm az diyet te yapamıyorum ha bire yiyorum ne olacak halimiz bakalım
Dlshnn3 Bence genetik bu işler doğumdan sonra sezeryan asla birşey sarmadım korse falan takmadım 49 kilo sıfır göbekli biriyim çünkü bütün aile böyle