Dilem5564 Sevgili anneler bu ikisini bi arada kullanan var mı? Varsa ikisi arasında saat farkı koyuyo musunuz biri akşam biri sabah mı yani nasıl? Biri bana yardımcı olabilir mi? Bir de bunları oda sıcaklığında saklayabilir miyim?
ikos58 Dilem5564 ben bır arada kullanmıstım. Bıogaıa her aksam 6 da nurse hrveysı de gunde 4 kez kullandık 6 saatte bır
AselZeynepli Dilem5564 canim biz kullanıyoruz nurse harveys buzdolabinda saklanır yazıyor. Biaogia için ise , ilk ağzı açılana kadar bozdolabında saklanmalı açıldıktan sonra oda sicakliginda kalabilir ama 4 hafta icinde tuketilmesi gerekir.
Bercemdila65 Dilem5564 biz nurse harveysi kullandık başta hiç memnun kalmadık bio gaia yı aldık tek başına verdim her akşam saat 8 de verdim bi ara sabah 8 de verdim çok yararını gördük kızım çok rahat etti
Ertugrulunannesi ben kullanıyorum canm biagania eczanelerde bile dolapta duruyor onu dolapta tut surekli kullanmadan 5-10 dakika once ckartrsn dolaptan nurse harweys oda scaklgnda kalabilir bi sorun olmaz zaten bitkisel yagdan olusuyor ben belli bi saat olusturmadm biagania zaten yeterli geliyor nurse harweys herzaman kullanmyorum kullancagm gunde ustunden biraz zaman gecince veriyorum pespese vermedigin surece bsey olmaz zaten nurse harweysin bi yan etkisi yok maksat bebege ikisi bir agr gelmesin
ikos58 Ertugrulunannesi ben bebegım bır haftalıkken basladım bıogaıa ya suan 3.5 aylık ve ara vermeden sureklı kullanıyoruz. Bu son sıseye kadar hep dolapta tutuyordum ve ıse yaramadıgını sanıyordum son aldıgımı baska bır eczaneden aldım acılana kadar dolapta acıldıktan sonra oda sıcaklıgında tutun dedı. Oyle yapıyorum ve gayet ıse yarıyor
Ertugrulunannesi ikos58 😀 bende uymuyorum dolapta tutmaya oda scaklgnda duruyor hep ama kendim kuralları cignedim diye yanls bilgilendirmek istemedm arkdası eczaneden ilacı alrken bile buz torbasıyla birlikte veriyorlar dolaptan ckardkdan sonra posete koyup vermediler hic
ikos58 Ertugrulunannesi evet acılana kadar oyle ama kapagı acıldıktan sonra oda sıcaklıgında zaten uzerınde de yazıyor canım