Bunalıma girdim artık fittirmak üzereyim 😭 iki kızım var biri 4 biri 1 yaşında birbirlerini aşırı derecede seviyorlar ama anlasamiyolarda özellikle büyük kızım aşırı kıskanç aşırı hırçın oldu kardesi doğduktan sonra tamam haliyle kıskanır ama bunun bı tık fazlaya kaçtı artık herşeyi sürekli kardeşini iktiriyo bagiriyo vuruyo guzellikle konuşuyorum olmuyo kızıyorum gene olmuyo ayy işin içinden çıkamıyorum artık bı öneride bulunun bana kafayı yemeye ramak kaldı artık 😭