Ayaz13 Kızlar sizce de cildi sarı gibi mi ben mi evham yapıyorum. Yemesi içmesi iyi bir problem yok gibi ama sanki cildi sarı gibi geliyor bana
Deletedmom_68 Ayaz13 bence elinizle koyaslamayın siz baya açık tenlisiniz belli bana sarı gibi gelmedi. ama sarılıktan şüphe ediyorsanız 2 yaş diyorsunuz sağlık ocağında kan verebilirsiniz karaciğer değerlerine bakarlar
Ayaz13 BelaCivciv sarı gibi gelmeye başladı sanki bana daha önce farkettiğim bişey değil anlayamadım her sabah portakal suyu içiyor onunla alakalı olabilir mi bilemiyorum 15 gün sonra 2 yaşını dolduracak kontrole götüreceğim ama içim içimi yiyor eşime göre gayet normal rengi
BelaCivciv Ayaz13 Size göre daha koyu evet ama sarılık olduğunu düşünmüyorum. İçiniz rahat etsin yine de sorun tabi doktora
Ayaz13 Deletedmom_68 evet ben biraz açık tenliyim belkide o yüzden biraz panik yaptım bana göre sarı kalıyor sanırım teni teşekkür ederim en kısa zamanda kan tahlili yaptıracağım
Yenidunyamoglum Bana sarı gibi gelmedi tabi siz daha iyi bilirsiniz. Portakalı azaltın bı öyle gözlemleyin. Benim oğlumun da avuç içleri ve burun kenarı sarariyo portakal,mandalina ve havuctan o yüzden daha seyrek veriyorum düzeldi artık.