Merhaba arkadaşlar..3 aylık oğlumun mamayı içmemesi üzerine idrar yolu enfeksiyonu olduğunu öğrendik çok şükür atlattık 1 haftada.. Tabi bu süreçte hiç içmedi ben bazen uykudayken verebiliyordum. Hemen ardından burun tıkanıklığı öksürüğü oldu bu seferde bu yüzden içmedi. Şuan hiç bişeyi olmamasına rağmen hala çok aç olmadıkça içmiyor ve artık uykudayken içirmeye çalıştığımda anlıyor ve içmiyor. Çok aç dediğimde 5 saat içmiyor mesela o şekilde. Hepsini topladığımda 25 gündür falan içmiyor. Doktorumuz mama değişikliği yapmamamızı düzelebileceğini söyledi ama benim içim el vermiyor. Kaşıkla bile yedirmeyi denedim ama ondada sıkılıyor yarısı bitince tükürmeye başlıyor. Alt iki dişi kabarmış sürekli salya akıtıyor ve parmağıyla orayı kaşıyor. Ondan olabilir mi? Ne yapabilirim? Nasıl içirebilirim?