alinkusunannesi Merhaba, Üzülerek sağlık sorunlarım nedeniyle artık bebeğimi emziremeyeceğimi öğrendim. Yıkıldığım ve çok zor kabullendiğim bir süreç oldu. Alışmaya çalışıyorum. 3 aylık bebeğim için mama öneriniz ne olur? Yalnızca mama ile beslenecek artık😔😔😔
seizetheday alinkusunannesi umarım mama seçmez o da zor olur aptamil, sma, bebelac, bebelac gold kullandım hepsini içti bebeğim aptamil çok gaz yapıyor gaz sorunu varsa sıkıntı olabilir sma ve bebelac gold deneyebilirsiniz
Yivit2022 alinkusunannesi hipp sma comfort ve diğerlerini deneyen bir anne olarak iyi kilo alsın para problemim yok diyorsanız golden goat alın derim. Ne kusma kaldı ne kilo alamama ne kabızlık çok iyi ve kaliteli bir mama ancak ücreti arttıkça arttı.
Bebek070 alinkusunannesi benim bebeğimde 1 aylıkken mamaya geçtik golden goat kullanuyorum keçi sütlü mama memnunum
nazli_1909 Kafanız karışacaktır çünkü bize gaz yapan mama size yapmayabilir ben bebeğiö yenş doğduğunda ilk iki hafta bebelac gpld kullandım hiç sorun yaşamamıştım 🌼
Beyzanurrrr000 Atailknur günde kaç kez mama veriyorsunuz acaba ben hem emziriyorum hem mama veriyorum da
Atailknur Beyzanurrrr000 iki saatte bir veriyorum sadece mamayla besleniyor saymadım inanın çok çabuk acıkıyor kızım.
Dvb1016 Holle organic kullaniyorum cok bilindik bir mama degil ama arastirmanizi tavsiye ederim, kilo alimi cok guzel reflusu var ona ragmen kusma ve gaz yapmadi cokda severek iciyor. 2 numaraya gectik ayni mamada onuda sevdik
Bebek070 Melmus su an 6 aylık ek gıdaya başladık 130 140 cc tüketıypruz 3 aylıkken 3 saatte 90 cc aalıyorduk
Melmus Bebek070 bizde 64 gunluk 3 saate 90 veriorum gece yatarken ve gece 105 iciyor ozamn verdigim normal benim az diye dusunuyordum. Kilo alimi nasil oldu acaba biz her mamayi denedik ve sadece bunu iciyor birde su verdiniz mi o zamanlar. Cok soru sordum ama
Bebek070 Melmus 1 aylıkkken mamaya geçtiğimiz için devamlı su veriyorum aptamil hip bunlar bize yaramadı.tek yarayan golden goat oldu Çok kilo alımı olmadı alması gerektiği gibi Yok önemli değil ☺️
Sevilayeymen alinkusunannesi Geçmiş olsun canım bende ilk zaman emziriyordum bazı sebeplerden dolayı sütüm azaldı oğluma hipp combiotic alıyorum.Anne sütüne en yakın mama diye bunu tercih ettim.Şuan için çok şükür sıkıntımız yok bizde 3 aylık olduk
ezgiguzell alinkusunannesi ben hipp combiotic kullanıyorum memnunum organik anne sütü sindirmesi kolay ve gaz yaptığını görmedim bebekten bebeğe değişir tabii ben günde 1 ya da 2 kere falan veriyorum siz tamamen mama vereceğiniz için sizin bebişte nasıl olur bilemem ama hipp ile başlayabilirsiniz denemeye diye tavsiye ederim Aptamil çok gaz yapıyor diye duydum ve hiç denemedim yine de deneyin isterseniz hangisinde daha rahat ederse bebiş🤲 Size de çok geçmiş olsun lütfen üzülmeyin yavrunuz da etkilenir siz üzüldüğünüz zaman hisseder
Ilay1710 Sma optipro kullanıyor çevremdeki herkes memnunlar ama her mama her bebeğe yaramıyor malesef. Aptamilden duyduğum genellikle kabızlık ve gaz şikayeti oluyor.
Myagmurr alinkusunannesi aptamil kesinlikle önermiyorum aşırı kabız ve gaz yaptı. Hipp aşırı kusturdu. Bebelac golddan memnunuz
Niss1 alinkusunannesi sma, aptamil kullanmış biri olarak bebeğime hiç yaramadı aptamil aşırı derecede gaz yaptı zaten kolik gazlı bir bebek oldugu için çok fazla ağlayıp sancı çekmişti sonra sma comfort a geçtik Buda kolik gazlı bebekler için bir mama gaz sorununu en aza indiriyor ilk başlarda 1 ay kadar kullandım çok memnunduk ama bu defa bebeğimi kabız yaptı en son çareyi golden goat da bulduk keçi sütlü bir mama diğer mamalara göre bir tık pahalı ama içerik yönünden çok zengin ve gaz sorunumuz baya baya azaldı kesinlikle tavsiye ederim
Cemrebebek alinkusunannesi selam canım golden goat diye mama var ben kızıma onu kullandım sindirimi kolay mama.
Niss1 Cemrebebek kilo alımı nasıldı acqba bende yeni basladim da sma kullanıyorduk gaz ve kabızlık problemi yaptı golden goata geçtik