hepi_anne Kizlar bebeğim 4 aylık olduğundan beri bazi şeyler değişti. Uyku düzeni iştahı vs.. 4. Ay da kaynaklı mi gece aglamalari yaşıyoruz acaba ? Bu ay 2 yada 3 kez gece uykusunda ağlayarak uyandı öpüp koklayip sarildikyan sonra sakinlesip tekrar uyudu neden yapıyor kj böyle? Sabaha kadar da güzel deliksiz uyumuyor arada beşiğini sallayıp duruyorum çok yorucu geçiyor4.ayımız. Normal mi bunlar
Roslin hepi_anne 4.ay canım o bizee 5 aya girmek üzereyiz bende yaşadım. 4 aylıkken meme reddi ağlama krizleri en maks seviyede. 4.ayda uyku gerilemesi de oluyor haliyle.. 19.hafta atağı olarak araştırabilirsin. Ben yanımda yatırıyorum bu nedenle..
dolis hepi_anne benim bebeğimde oyle pazartesi 5 aylık oluyor 3 gundur gece şiddetli ağlayarak uyanıyor bende anlam veremiyorum ilk defa oldu devam da ettiriyor zor sakinleştirip uyutuyorum ay ay sendromlar da değişiyor demekki
[silindi] hepi_anne bizimki de öyle gündüzleri çok mutlu ama gece uykusu gelince canavara dönüşüyor 😓 uyku düzeni de değişti derin uykuya ancak gece 1 de dalıyor ama saat 10 dan itibaren uyumak istiyor 15 kez uyanıyor çok yorucu sanırım 4. Ay atağı dedikleri bu oluyor 🫣
Gokkus34 Benimki de benzer dalmış bi şekilde uyurken birden ağlıyor biraz sesli eee diyorum uykusu olduğu için uyuyor ama sık sık uyanıyor sallamaktan kollarım ağrıyor 🥴
hepi_anne Gokkus34 benimkide sık uyanıyor bu ara sabaha kadar uyuyamıyorum sabah 5 buçuktan sonra uyuyabiliyirum biraz
Sedanindenizi Ayda 2 ya da 3 kezse bu normal . Acikmistir, ruya girmustur, kaşinmistir, uşumuştur, gazi vardir gibi gibi. Dua edin benim kizim gibi kolik olup her gun aksam saat 18 ile 23 arasi deliksiz aglamasin😆
hepi_anne Sedanindenizi kolik çok zor ya Allah yardimciniz olsun. Ben gun icinde bişeyj stres mi etti kendine acaba diye merak ettim ne bileyim huzursuz mu diye. Çok mutlu bir bebek aslinda ama annelik işte ben bi yerde yanlış mi yaptım ondan mi diye sorguluyor insan
Sedanindenizi hepi_anne Kendini sorgulama uzme ruya gormustur . Al kucagina biraz op kokla kucakla pışpişla baktin surekli aci ile agliyorsa vucuduna bak belki bir yeri aciyordur. Ayaklarini kontrol et rahatlat corabi varsa cikar altini ac ferahlat. Rahatlayinca uyiyacaktir.
hepi_anne Roslin ya bende yanımda yatırmaya çalıştım ama olmadı üzerini acıyor rahat durmuyor o rahat dirsa ben rahat yatamıyorum sabaha kadar aslinda kipirtisina uyanırım da bu ara çok yorgunum ya uykumda zarar verirsem bişi olursa diye korkuyorum. Dogdugundan beri 2 ay yanimda yatiedim aslinda gayette temkinli yatarim ama Evhamliuim bide
hepi_anne Sedanindenizi ay yaptim yaptim ilki çok siddetliydi çırılçıplak soydum vücuduna baktim hiçbir şeyi yok gözünü de açmadı ağladı sadece sonra tekrarlayinca atak haftasondan olabilir dedik ama
hepi_anne [silindi] bizimkide aynı 4. Ay zorluymuş. Etrafı gösteriyorum ben öyle olunca oyaliyorum sonra tekrar uyutmaya çalışıyorum. Hem uyumak istiyor hem uyumuyor uyutuyorum diye bana kızıyor napacagimi şaşırdım 😩